علوي فاضل گفت: شوراي راهبردي سنجش و پذيرش دانشجو، براساس تدبير رياست دانشگاه تشكيل شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز آزمون، علوي فاضل رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: اين شورا با هدف كيفي سازي فرآيند پذيرش دانشجو از طريق پيدا كردن شيوه هايي در سنجش داوطلبان تشكيل شده است كه به ارتقاء كيفيت آموزش و پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامي كمك خواهد كرد.

 وي در ادامه افزود: با توجه به اينكه رويكرد دكتر ميرزاده مبتني بر خرد جمعي و مشورت براي تصميم گيري هاي كلان است، اين شورا نيز مي تواند در اين راستا نقش مؤثري ايفا كند.

علوي فاضل در ادامه افزود: اين اعتقاد وجود دارد كه اگر دانشگاه آزاد بتواند در پذيرش خود سنجش دقيقي از توانايي علمي داوطلبان را مدنظر قرار دهد، طبيعتاً سطح علمي و پژوهشي دانشگاه تغيير خواهد كرد.

وی خاطر نشان كرد: با توجه به تغيير و تحولات جمعيتي و نيازهاي بازار كار، اين شورا در پي آن است كه با تنوع بخشي به جذب دانشجو، گسترش طيف مخاطبان عيني در دانشگاه و ايجاد دوره هاي جديد مهارت محور تحول اساسي اي در سنجش و پذيرش دانشجو ايجاد كند.

وي در پاسخ به اين سوال كه چه كساني در اين شورا عضويت دارند، گفت: معاون اجرايي، معاون آزمونسازي و رييس مركز آزمون، معاونت هاي آموزشي، پژوهشي، بين الملل، اداري مالي سازمان مركزي، رييس مركز حراست، معاونت پزشكي، رييس مركز بازرسي و تني چند از افراد باتجربه در زمينه سنجش و پذيرش دانشجو نظير دكتر اقبالي و محمدحسين پوركاظمي از اعضاي اصلي اين شورا هستند. علوي فاضل در پايان گفت: من اميدوارم با تشكيل اين شوراي راهبردي ما بتوانيم نقشي مثبت و پررنگ در كيفي سازي دانش و پژوهش دانشگاه آزاد اسلامي ايفا كنيم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.