به گزارش
خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران برای
جذابیت بیشتر رقابتهای این فصل، یکی از پیشنهادها، بازگشت جرقههای آتش
به مسابقات بود. از همین رو، اضافهکردن تکههای تیتانیوم به کف چوبی
اتومبیل یکی از برنامههای اجرایی تیمها در رقابتهای آتی است.تیمها
در تلاشاند تا راهی پیدا کنند که این قطعات تیتانیوم بتوانند بهترین جرقه
را در زمان برخورد با سطح آسفالت داشته باشند. این تلاشها در طول فصل
ادامه خواهد داشت تا در نهایت تیمها از قطعات تیتانیوم در کف چوبی اتومبیل
در سال ۲۰۱۵ استفاده کنند.در طول آخر هفته گرندپری اتریش هم
فراری اولین تیمی است که این قطعات تیتانیومی را در کف اتومبیل خود آزمایش
میکند. از همین رو، کیمی رایکونن در تمرین اول گرندپری اتریش، دو قطعه
تیتانیومی در کف اتومبیل خود خواهد داشت.مرسدس هم این کار را با
نیکو روزبرگ انجام میدهد.
با این توضیح که دو تیم برای نتیجهگرفتن
بیشتر، ارتفاع اتومبیلهای خود را کمتر نخواهند کرد.