تیناگراست برای درمان همه بیماران سرطانی که کموتراپی برایشان انجام می شود؛ قابل استفاده بوده تا با غلبه بر عارضه نوتروپنی و هایپرترمیا، توان غلبه بر عفونتهای باکتریایی را نیز داشته باشند.

سید نوید میرقاسمی عضو پارک علم و فناوری بنیاد ملی نخبگان استان گلستان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت : ماده اولیه این دارو برای اولین بار در کشور با فرمولاسیون innovator در اختیار جامعه پزشکان قرار می گیرد و محصول نهائی (finish product) آن نیز بصورت سرنگ از پیش پر شده (prefilled syringe) در طرح و بسته بندی با اهداف صادراتی روانه بازارهای خارجی و داخلی گردیده است. 
 
وی همچنین به سرمایه گذاری و تولید دانش فنی و ایجاد اشتغال مستقیم برای ٣۶نفر در منطقه محروم شهرک صنعتی آق قلا (١٠کیلو متری گرگان)  اشاره کرد و اذعان داشت :این امر به منظور توسعه متوازن و پایدار جهت دستیابی به اهداف مندرج در اسناد بالادستی مطابق سند چشم انداز١۴٠۴است. 

 گفتنی است: شرکت تحقیقاتی- تولیدی آریاتیناژن عضو پارک علم و فناوری بنیاد ملی نخبگان استان گلستان  است که در اولین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری برای ارائه این محصول  به مخباطبان داخلی و خارجی حضور داشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
amir
۱۱:۱۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
با تشکر از عزیزان زحمت کش
Iran (Islamic Republic of)
دوربین استور
۲۲:۲۷ ۰۶ دی ۱۳۹۸
ممنون بابت مطالب خوب و مفیدتون
آخرین اخبار