قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توجه بیشتر دولت به بخش تعاون اقدامی در جهت توسعه کشور محسوب شده که به تقویت برنامه‌ها، فعالیت‌ها و اهداف نیاز دارد.

ابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در خصوص نقش تعاون در توسعه کشور گفت: با توجه به اینکه طی سال‌های طولانی بخش تعاون با بی‌مهری و بی‌توجهی مواجه بوده و نقش مؤثر آن در رشد و توسعه اقتصادی مورد غفلت قرار گرفته است به همین دلیل نیاز داریم تا با تقویت برنامه‌ها، اهداف و فعالیت‌هایمان در این بخش در راستای جبران عقب‌افتادگی‌ها در این بخش عمل کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه سال 93 از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری شده است می‌توان تحقق این شعار را در بخش کلیدی اقتصاد یعنی تعاون مشاهده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سیاست‌های توسعه‌ای در گرو مشارکت‌های مردمی است تصریح کرد: هر جایی که مردم حضور داشته‌اند سیاست‌های توسعه‌ای نیز موفق عمل کرده است که این امر نیز باید در کشورمان مورد توجه بیشتری قرار گیرد و با رفع موانع و مشکلات بر سر راه تعاونی‌ها و به ویژه حمایت از کارآفرینان این بخش، بستر توسعه را در کشور مهیا کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: توسعه ، کشور ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار