با راه اندازی ظرفیت طرح توسعه پالایشگاه شازند تولید گاز مایع ( ال پی جی ) از ۵۰۰ تن در روز به دو هزار تن افزایش یافته است که این تولید ۴ برابر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، مدیرعامل پالایش نفت امام شازند با اشاره به تعمیرات اساسی 4 واحد طرح توسعه پالایشگاه شازند این تعمیرات اساسی در مدت 2 ماه در واحدهای تقطیر، تصفیه نفتا واکتانایز، تصفیه هیدروژنی نفت سفید و ایزومریزاسیون انجام شده است.

شیرازی زاده در ادامه افزود: واحدهای طرح توسعه این پالایشگاه در اسفند ماه 89 با وجود تحریم های اقتصادی و به دست متخصصان داخلی در مدار تولید قرار گرفتند و پس از3 سال کارکرد مستمر این واحدها به تازگی نخستین تعمیرات اساسی آنها انجام شده است.

مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی شازند تصریح کرد: باوجود تحریم های موجود تمامی قطعه های مورد نیاز تعمیرات اساسی به موقع تهیه شده و با همکاری همکاران وآمادگی نیروی انسانی ، ماشین آلات و تجهیزات، این تعمیرات 8 روز زودتر از برنامه ریزی مصوب انجام و واحدها در مدار تولید مجدد قرار گرفتند.

شیرازی زاده با اشاره به اینکه طرح توسعه پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند ظرفیت تولید بنزین را افزایش داده گفت: روزانه 16 میلیون لیتر بنزین با کیفیت استاندارد یورو 5 در این واحد تولید شده و نیز تولید بنزین سوپربا راه اندازی این واحد از 1/2 میلیون لیتر به 3/2 میلیون لیتر افزایش یافته است./س
 
برچسب ها: تولید ، گاز ، مایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.