سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: این تیم در فصل جاری برای صعود به لیگ دسته اول کشور بسته می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، ابراهیم باقری افزود: در حکمی از سوی مدیرعامل باشگاه صنعت ساری به مدت یک فصل سرمربی تیم انتخاب شدم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام خواهم داد.

وی با اشاره به اینکه تیم صنعت ساری امانت فوتبال ساری در دست ما است، ابراز داشت: برای موفقیت تنها فوتبال ساری در این مسابقات از همه پیشکسوتان خواهان کمک هستم زیرا به تنهایی موفقیت حادث نمی گردد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری از جذب بازیکنان جدید در کنار بازیکنان سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: اسکلت تیم را بازیکنان سال گذشته صنعت تشکیل می دهند اما برای صعود نیاز به جذب چند بازیکن خوب و باتجربه نیز هستیم.

باقری در ادامه با بیان اینکه در موفقیت و پیروزی تیم همه باید تلاش کنند، افزود: هدفم خدمت به تیم شهرم بوده و این امانت را صحیح و سالم پس از صعود به لیگ یک در انتهای فصل به شخص دیگری بسپارم.

سرمربی صنعت ساری درباره تست گیری از بازیکنان تیمش گفت : تمرینات تیم ما از پانزدهم تیر استارت می خورد و از تمامی بازیکنان بومی و غیربومی برای جذب تیم در این تست دعوت می شود.

باقری در پایان درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل افزود: بازیکنان در برابر نیجریه هوشمندانه بازی کردند و به یک امتیاز دیدار رسیدند، امیدواریم در دو بازی دیگر مقابل تیم های آرژانتین و بوسنی با تفکرات سرمربی تیم نیز به هدفشان برسند تا صعود تیم به مرحله دوم هموار شود../س


برچسب ها: فوتبال ، کشور ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.