نماینده صلیب سرخ آلمان گفت : درطول چندسال گذشته که من دراین دوره های آموزشی وبازآموزی حضورداشتم امدادگران وتیمهای آنست پیشرفت قابل توجهی داشتند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر اصفهان مارک هافمن در حاشیه دوره باز آموزی و آموزش سگ های جستجو و نجات بر به روز ماندن تیم های آنست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد وگفت:تیم های آنست هلال احمر استان باید همیشه رو به پیشرفت و به روز باشند

وی پیشرفت هلال احمر ایران را از سال 2010 تا سال 2013 در زمینه سگ های جستجو ونجات هلال احمر ایران را خوب ارزیابی کرد .

در ادامه این دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطر نشان کرد : آمادگی هلال احمر در برابر حوادث اهمیت بسزایی خواهد داشت که این دوره آموزشی نیز در آمادگی تیم های عملیاتی آنست بسیار کمک خواهد کرد.

محسن مومنی به آمادگی سگ های جستجو ونجات هلال احمر استان اصفهان اشاره کرد و افزود :تیم های عملیاتی آنست هلال احمر استان علاوه بر حوادث داخل استان ، در صورت نیاز حوادث خارج از استان را نیز پوشش می دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد :طبیعتا برگزاری چنین برنامه ها و دوره های آموزشی کمک شایانی در ارتقا و به روز بودن تیم های آنست هم به لحاظ سخت افزاری و هم به لحاظ نرم افزاری خواهد داشت.

هافمن در پایان نیز بر همکاری متقابل و تبادل تجربیات بین جمعیت هلال احمر ایران و صلیب سرخ آلمان تاکید و تصریح کرد : به نظر من دیگر نیاز به آموزش تیم های آنست هلال احمر ایران نیست چون به حدکافی از آموزرشها و مهارتهای لازم برخوردارند و تنها تبادل تجربه بین دو جمعیت نیاز است که در این تبادل تجارب راه حلهای مناسبی کسب می شود و نیروهای ما هم از این تجارب بهره مند خواهند شد.

نماینده صلیب سرخ آلمان همچنین یکی دیگر از نتایج تبادل تجربه را افزودن انگیزه در نیروهای دو طرف عنوان کرد. /س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.