تيم ملي انگليس روز پنجشنبه در حالي در بازي دوم خود در جام جهاني با اروگوئه روبرو خواهد شد که اين ديدار مي تواند برای هر دو تیم بازي مرگ و زندگي باشد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، انگليس در بازي نخست خود دو بر يک به ايتاليا باخته است و اروگوئه نيز سه بر يک در برابر کاستاريکا شکست خورده است با اين حال استيون جرارد کاپيتان تيم ملي انگليس معتقد است تيم وي مي تواند سه امتياز از اروگوئه بگيرد.
 وي مي گويد تيم ملي اروگوئه توان تهاجمي بسيار خوبي دارد با اين حال روز شنبه ديديم که امکان شکست اين تيم وجود دارد.
 آنها گل خوردند و اگر تيم انگليس مانند بازي ايتاليا حمله کند مي تواند براي اروگوئه مشکلات زيادي درست کند. جرارد گفت منتظر بازگشت هم تيمي اش در ليورپول به ترکيب اصلي اروگوئه است . گفتني است لوييز سوارز در ديدار نخست اروگوئه به علت مصدوميت در ديدار نخست تيمش نيمکت نشين بود. کاپيتان تيم ملي انگليس گفت اکنون بسيار مهم است از ديدار قبلي و نکات مثبت و منفي آن درس بگيريم. ما بايد بايد گرد و خاک بازي قبلي را از خود را بتکانيم و بارديگر آماده نبرد شويم.
وين روني مهاجم تيم ملي انگليس نيز مي گويد هر دو تيم براي پيروزي مي آيند و انگليس بايد روحيه مثبت خود را حفظ کند. اين بازيکن بيست و هشت ساله مي گويد ما به طور قطع به سه امتياز بازي با اروگوئه نياز داريم و با اعتماد به نفس وارد زمين مسابقه خواهيم شد. مي دانيم اگر بازي را ببازيم تقريبا از تورنمنت حذف شده ايم بنابراين بايد مثبت باشيم و با تمام قوا مسابقه دهيم.  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار