استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اعضاي هيأت دولت و وزرا در روزهاي آتي براي بررسي نيازها و مشكلات اين استان به شهركرد سفر مي كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

قاسم سليماني افزود: اين هفته وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و  هفته آينده نيز وزير راه و شهرسازي به استان چهارمحال و بختياري سفر مي كنند.

وي اظهار داشت: طبق پيش بيني هاي صورت گرفته، در سفر رييس جمهور به استان چهارمحال و بختياري تحولات جدي در اين استان رخ مي دهد.

سليماني تصريح كرد: براي به نتيجه رسيدن سه پروژه عمده استان چهارمحال و بختياري در اين سفرها برنامه  ريزي شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين در باره اجراي قانون هدفمندي يارانه ها در كشور گفت: اين طرح در دولت قبل آغاز شده ولي به بيراهه كشيده شد كه با ساماندهي آن در اين دولت شاهد نتايج اثرگذار آن هستيم.

وي افزود: در دولت دهم يارانه ها بين همه توزيع شده كه  براي ادامه اين طرح، دولت با كمبود منابع رو به رو شده و از منابع بانك ها، تأمين اجتماعي و درآمد وزارت نيرو طرح را ادامه داد.

سليماني اظهار داشت: دولت يازدهم با اجراي اين طرح موافقت كرده اما از محل انصراف دو ميليون و ۵۰۰ هزار خانوار از دريافت يارانه ها، ۱۲ هزار ميليارد ريال صرفه جويي شده كه از محل اين صرفه جويي ها علاوه بر كمك به بخش اشتغال، بهداشت و زيرساخت هاي حمل و نقل، سبد كالا نيز بين اقشار آسيب پذير توزيع شد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.