هاشمی گفت: این که بیمه‌ها توسط چه افراد و یا چه مجموعه‌ای اداره می‌شوند، اهمیتی ندارد، بهتر است نگاه ما یک نگاه ملی و مسئولانه باشد تا به سمتی برویم که بیمه‌ی کارآمد و فراگیر در کشور تشکیل شود.

قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: ما نمی‌توانیم در مورد طرح تحول نظام سلامت صحبت کنیم ولی در زمینه تحول بیمه‌ها چیزی نگوییم، اینکه بیمه‌ها توسط چه افراد و یا چه مجموعه‌ای اداره می‌شوند، اهمیتی ندارد، بهتر است نگاه ما یک نگاه ملی و مسئولانه باشد تا به سمتی برویم که بیمه‌ی کارآمد و فراگیر در کشور تشکیل شود.

وی افزود: خواهش من این است که بیمه را یک موضوع جناحی و سیاسی و بی وزارتخانه‌ای نبینیم، باید ببینیم علم و صنعت بیمه چیست و تصور من این است که منابع داریم و مشکل ما پراکندگی‌ است.

هاشمی خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده مجلس و تمام افرادی که آسایش بیشتری برای مردم می‌خواهند دست به دست هم دهند و به موازات کارهایی که انجام می‌شود منابع را تجمیع کنیم و بتوانیم یک بیمه داشته باشیم و به یک موضوع فکر کنیم، آن هم اینکه همه‌ی مردم باید بیمه‌ی مناسبی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نظریان
۱۲:۳۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
باسلام وارادت بایک کمی فکرمی بینیم مشکل تاحدی اگر این بیمارستانهای مخصوصا کلینیک های جراحی خصوصی اگر به بیمارستانهای دولتی انتقال پیداکند واین درامدسرشارکه به جیب بعضی ازدکترها می روداگرسهم بیمارستان بشود تاحدخیلی زیادبه هزینه های بیمارستانها ودولت کمک می شود ونفع سلامت جامعه است باید اینها حتما کنترل شود خصوصی سازی دربخش سلامت چیزجالبی نیست هم برای مردم هزینه بالا می رود هم برای دولت اگرمن یک دکترایرانی هستم باید به فکر مردم باشم نه فقط جیبم.این عمل های جراحی زیبای باید توی بیمارستانها دولتی انجام بشود تاسودسرشاراین کار صرف هزینه های بیمارستانها شود.دولت بایددکترهاملزم کندوهرچه سریعتراین کلینیک ها راتعطیل کندکه غیراصولی وغیربهداشتی هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
lمحفوظيان
۱۰:۲۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
با سلام
خدمت جناب آقاي دكتر هاشمي خسته باشي عرض ميكنم و از اينكه بفكر بيمه ملي هستيد تشكر ميكنم و چند پيشنها د دارم
1- همه مردم داراي يك دفترچه بيمه يك پارچه باشند.
2- در بيمارستانهاي دولتي دارو بايد طوري تجويز شود كه بيمار بهبودي كامل پيدا كند چو ن من هر موقع كه به بيمارستهاي دولتي رفته ام داروي ناقص مي دهند يا نسخه براي خريد دارو از بيرون تجويز مي كنند.
3- منابع پرداختي هاي بيمه دست وزارت بهداشت باشد تا اينكه هم دستگاههاي مورد نياز بيمارستانها خريداري شود .و هم از اين پراكندگي بيمه نجات پيدا كنيم چون همه بدبختيها سر همين پراكندگي ها ميباشد.
4- همه بيمه پرداخت مي كنند ولي نمي دانند اين بيمه چه مي شود وقتي كه به پزشك مراجعه مي كنيم هم بايد ويزيت بدهيم و هم پول دارو ي آزاد ؟؟؟؟؟
آخرین اخبار