نخستین تساوی در دیدارهای جام جهانی 2014 توسط ایران و نیجریه رقم خورد که در رسانه‌های خارجی بازتاب داشت.

به گزارش خبرنگار خارجی باشگاه خبرنگاران تساوی بدون گل تیم‌های ملی ایران و نیجریه در نخستین دیدار هر دو تیم طی رقابت‌های جام جهانی 2014 توسط رسانه های خارجی پوشش داده شد.
 
رویترز: ایران پس از برد مقابل آمریکا در جام‌جهانی سال 1998 توانست امتیاز دیگری از این سری رقابت‌ها در برزیل کسب کند. نیجریه آماده رویارویی با ایران نبود.

گاردین: مهاجمان ایرانی در بازی مقابل نیجریه خوب ظاهر شدند بطوری که مربی نیجریه را بر آن داشت تا حالت تدافعی بیشتری به شاگردانش توصیه کند.

گلوبال نیوز: بازی تیم‌های ایران و نیجریه در استادیوم شهر کوریتیبا که هنوز تکمیل هم نشده است برگزار شد. این دیدار به  دلیل رد و بدل نشدن هیچ گلی مورد انتقاد هواداران فوتبال قرار گرفت.

دویچه وله: هرچند عقاب‌های آفریقا در اکثر لحظات بازی مالکیت توپ را در دست داشتند اما نتوانستند در مقابل دفاع ایران کاری از پیش برند.

هافینگتن پست: نخستین بازی بدون گل جام بیستم را تیم‌های ایران و نیجریه رقم زدند. هر دو تیم حالتی تدافعی و بسته به خود گرفته و مانع از عبور توپ از خط دروازه‌ها شدند.

یورو اسپرت:
کی‌روش برای شروع بازی‌های جام جهانی 2014 از شیوه تدافعی برای تیم ملی ایران استفاده کرد  و در نهایت به هدف خود که گل نخوردن بود نیز رسید.

دیلی اسپرت:
مربی نیجریه معتقد است شاگردانش عصبی در برابر ایران بازی کردند و نتوانستند نقطه ضعف‌های این تیم برای نفوذ به محوطه جریمه بیایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تساوی ، گل ، تیم ملی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسیب
۲۱:۵۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
ایران.... ایران.... هی....
آخرین اخبار