وزیر کار، تعاون ورفاه اجتماعی به همراه سالار عقیلی صبح امروز در همایش سفیران طلایی بهزیستی به عنوان سفیران جدید این سازمان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی ربیعی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در همایش سفیران طلایی بهزیستی گفت:‌همه ما در برابر صبر و توسعه نیافتگی مشغول هستیم و این وظیفه را داریم برای از بین بردن صبر و توانمند سازی معلولین گامه‌های مؤثری برداریم. وی با اشاره به  اینکه صداهای ناشنیده زیادی وجود دارد  وظیفه سفیران انتقال این صداها است افزود: با اعتماد به نخبگان  و فرهیختگان و این‌که از بزرگ شدن آدم‌ها نترسیم می‌توانیم گام‌های مؤثری برداریم.

ربیعی تصریح کرد: امروز دولت تدبیر و  امید پاک کردن صورت مسئله را راه نمی‌داند و ما واقعیت‌های فقر، نابرابری و زندگی‌های سخت را می‌بینیم و با قبول آن‌ها به امید تدبیر برای این مسئله هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در جامعه هیچ کس نباید احساس تنهایی کند و سفیران تدبیر برای جامعه‌ای با امید هستند.

رونمایی از کارت مددکاران سازمان بهزیستی و تمبر سفرای بهزیستی و هم‌چنین تقدیر از سفیران بهزیستی همچون کریم باقری، محمد رضا طالقانی، جواد خیابانی ، لیلا اوتادی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، پریوش نظریه، وحید شمسایی، امیر قلعه نویی، حسین شمس و... از حاشیه این مراسم بود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر ، کار ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار