دومین همایش سفیران طلایی بهزیستی و تقدیر از ورزشکاران معلول قهرمان پاراالمپیک صبح امروز با حضور رئیس سازمان بهزیستی و وزیر تعاون کار، رفاه اجتماعی، هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در دومین همایش سفیران طلایی بهزیستی گفت: خدمات سازمان بهزیستی در طیف وسیعی از جمعیت نفوذ داشته و استفاده از نخبگان ، فرهیختگان، هنرمندان و ورزشکاران می‌تواند این سازمان را برای رسیدن به برنامه‌های راهبردی همیاری نماید.

وی ادامه داد: حضور خیرین استقامتی برای سازمان می‌باشد و  بهزیستی موظف می‌باشد خدمت خود را به عناصری که نیازمندند ارائه نماید که برای این امر نیازمند حضور خیرین می باشد.

هاشمی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 500نفر برای سفیران طلایی بهزیستی داوطلب شده‌اند و خواست سازمان بهزیستی این است که همه این سازمان را برای توسعه مفهوم بهتر زیستن همراهی نمایند.

رئیس سازمان بهزیستی در پایان خاطرنشان کرد: دولت در کنار همه مشکلاتش در کنار سازمان بهزیستی است و حضور دکتر روحانی بیش از 7 بار در بهزیستی از مسائل قابل توجه در ارتقاء بهزیستی می‌باشد.

لازم به ذکر است در این برنامه لوح سفیر سازمان بهزیستی توسط دکتر هاشمی رئیس سازمان بهزیستی و علی ربیعی وزیر کار،‌ تعاون و رفاه اجتماعی به سالار عقیلی اهدا شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: راهبردی ، بهزیستی ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار