استاندار مرکزی با تاکید بر رعایت عدالت در توزیع اعتبارات و تسهیلات و توسعه متوازن شهرستان‌های استان گفت: در توزیع اعتبارات باید توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته داشت.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگران اراک، محمد حسین مقیمی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت: متاسفانه برخی از شهرستان‌های استان با یک عقب‌ ماندگی و توسعه ‌نیافتگی تاریخی مواجه هستند و سال‌ها است که در توزیع اعتبار و منابع مالی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بی‌توجهی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم اصلاح روند توزیع اعتبارات به مناطق محروم و توسعه نیافته گفت: در صورتی که در توزیع منابع به این مناطق توجه نشود، شهرستان‌های توسعه نیافته استان همچنان با عدم توسعه متوازن مواجه خواهند بود و شهرهای عقب مانده عقب مانده‌تر می‌شوند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه بر اساس ماده 180 قانون بودجه، امسال اعتبارات خوبی در حوزه تقویت زیرساخت‌های شهرستان‌ها در اختیار فرمانداران قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید در سال جاری در روند توزیع تسهیلات اشتغال‌زایی شاخص توسعه نیافتگی را نیز مد نظر قرار داده و بستر توسعه و شکوفایی این مناطق را فراهم کنند.

مقیمی بر ضرورت تشویق سرمایه‌‌گذاران و آماده کردن بسترهای سرمایه گذاری در مناطق محروم و شهرستان‌های کمتر توسعه یافته استان تاکید کرد و اظهار داشت: فرمانداران باید در تحقق این مهم بیش از پیش اهتمام ورزند./ش/ن
/
برچسب ها: توزیع ، اعتبارات ، توجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.