رییس شورای شهر کرمانشاه عدم تامین هزینه های مورد نیاز ساخت پارک بانوان از سوی استانداری را علت توقف این پروژه عنوان و تصریح کرد: بلاتکلیفی پارک شاهد کرمانشاه بیش از این ممکن نبود، لذا این پارک به هویت سابق خود برگردانده می شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

خسرو زرافشانی گفت: با تغییر دولت و کمبود اعتبارات، بودجه ای بابت ساخت این پارک به استانداری کرمانشاه داده نشد و استانداری نیز به تعهداتش عمل نکرد.

وی تصریح کرد: طبق توافق صورت گرفته استانداری کرمانشاه باید هزینه های ساخت این پارک را تامین می کردکه تاکنون مبلغ ناچیزی نسبت به کل هزینه مورد نیاز ساخت پارک به شهرداری کرمانشاهداده شده است.

زرافشانی عنوان کرد: شهرداری کرمانشاه قطعا با این مبلغ قادر به ساخت و تکمیل پارک نیست و این امر موجب توقف پروژه شده است.

رییس شورای شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهرداری کرمانشاه این آمادگی و توانایی را دارد که در صورت پرداخت تمامی هزینه های ساخت این پارک، ساخت پارک بانوان کرمانشاه را انجام داده و آن را به اتمام برساند.

زرافشانی با بیان اینکه پارک شاهد کرمانشاه یکی از پارک هایی پر تردد کرمانشاه به شمار می رفت، عنوان کرد: با وضعیت موجود که از پرداخت هزینه های ساخت پارک بانوان خبری نیست، بهترین کاری که شهرداری می توانست انجام دهد خارج کردن پارک شاهد از وضعیت بلاتکلیفی بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شورا و شهرداری کرمانشاه تصمیم گرفته اند تا در راستای منافع عمومی هویت از دست رفته پارک شاهد را به آن برگردانند و این پارک را از وضعیت بلاتکلیفی نجات دهند.

قرار بود پارک بانوان کرمانشاه در محل پارک شاهدساخته شود که با وجود کلنگ زنی ومحصور کردن این پارک و انجام یکسری کارهای مقدماتی، ساخت آن ماه هامتوقف و مدتی بلاتکلیف بود.

اخیرا مسئولین شهرداری تصمیم گرفته اند با وجود هزینه کرد در آن برای تبدیل به پارک بانوان،این پارک را به شکل سابق آن درآورند!./ش/ن

برچسب ها: کرمانشاه ، شاهد ، پارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.