معاون منابع انسانی و برنامه ریزی و عضو هیات مدیره صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی کشور، در دیدار با معدن کاران استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، از افزایش اعتبارات مالی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی کشور خبر داد و گفت: امسال 540 میلیارد ریال از منابع سازمان توسعه و نوسازی معادن کشور به منابع مالی این صندوق افزوده شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

 

مهرداد شعربافی افزود: با اختصاص اعتبارات جدید، امکان بیمه و صدور ضمانت نامه های جدید برای متقاضیان معادن افزایش یافته است.

وی گفت: صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی در ابتدا با 680 میلیارد ریال سرمایه ثبت شد ولی اعتبارات این صندوق رشد مناسبی داشته است.

شعربافی اضافه کرد: این صندوق می تواند تا 7 برابر سرمایه مالی خود برای فعالان بخش معدن در کشور بیمه نامه صادر کند.

معاون منابع انسانی و برنامه ریزی و عضو هیات مدیره صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی کشور افزود: هم اکنون پنج هزار و چهارصد معدن فعال در کشور وجود دارد که یکهزار و چهارصد و نود معدن از این تعداد از خدمات بیمه نامه اکتشافی و ضمانت نامه اعتباری استفاده می کند.

شعربافی همچنین گفت: ماشین آلات دست دوم فعالیت های اکتشاف معدنی نیز که حداقل استاندارد را دارد از حمایت این صندوق بیمه در راستای حمایت از فعالان این بخش برخوردار می شود.

معاون منابع انسانی و برنامه ریزی و عضو هیات مدیره صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی کشور، برای بررسی مشکلات فعالان بخش معدن استان چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرد./س

برچسب ها: معدن ، کشور ، چهارمحال ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.