اداره کل مقررات صادرات و واردات سازما ن توسعه و تجارت ایران در بخشنامه ای به گمرک ایران واردات جرثقیل 25 تن و بالاتر دو کابین و تک کابین با شاسی دو محوره رابا رعایت ضوابط ثبت سفارش وزارت صنعت ،معدن و تجارت و سایر مقررات و همچنین ارایه مجوز های قانونی ذیربط صرفا به لحاظ مستعمل بودن مجاز اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،اداره کل مقررات صادرات و واردات سازما ن توسعه و تجارت ایران در بخشنامه ای به گمرک ایران واردات جرثقیل 25 تن و بالاتر دو کابین و تک کابین با شاسی دو محوره رابا رعایت ضوابط ثبت سفارش وزارت صنعت ،معدن و تجارت و سایر مقررات و همچنین ارایه مجوز های قانونی ذیربط صرفا به لحاظ مستعمل بودن مجاز اعلام کرد.

در متن این بخشنامه آمده است:پیرو بخشنامه 11401/210/93 مورخ 10/3/93 حسب تصمیم متخذه در جلسه 20/3/93 کمیسیون ماده یک آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات و با توجه به بند 3 ماده 42 آیین نامه اجرای مذکورواردات جرثقیل 25 تن و بالاتر دو کابین و تک کابین با شاسی دو محوره با رعایت ضوابط ثبت سفارش وزارت صنعت ،معدن و تجارت و سایر مقررات و همچنین ارایه مجوز های قانونی ذیربط صرفا به لحاظ مستعمل بودن بلامانع است.

بدیهی است ورود و ترخیص کالاهای مستعمل از طریق بازارچه های مرزی مقدور نمی باشد و اقلام مشمول قانون خودرو از شمول این موافقت کلی خارج می باشد.

همچنین ورود کالای مستعمل صرفا با ارز متقاضی امکانپذیر است.

انتهای پیام/

برچسب ها: واردات ، جرثقیل ، گمرک ، توسعه ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار