بهانه‌ای برای نماندن در استقلال یا واقعیت تست پزشکی

مبعلی در یکی از تیم‌های اماراتی؟

ایمان مبعلی برای انجام تست پزشکی هافبک استقلال راهی امارات شد.

   به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ ایمان مبعلی پیش از سفر به امارات از مسئولان باشگاه استقلال درخواست صدور رضایت‌نامه کرد.
از گوشه و کنار شنیدم ایمان برای دادن تست پزشکی به دبی سفر کرده و یکی از تیم‌های اماراتی خواهان به خدمت گرفتن او شده‌اند. البته هنوز هیچ چیز قطعی نشده و هافبک استقلال پل‌های پشت سر خود را خراب نکرده و گفته هر زمان که به ایران باز گردد با آبی‌پوشان به توافق برسد قراردادش را تمدید می‌کند.
البته معلوم نیست مبعلی اگر قصد بازگشت به استقلال را دارد چرا درخواست صدور رضایت‌نامه کرده است.
*رئیس کانون هواداران استقلال خبر داد
نقدی‌زاده: با لابی و باند بازی به استقلال نیامدم/ نباید در برنامه 90 آن حرف‌ها را می‌زدم

رئیس کانون هواداران استقلال گفت: من با لابی به استقلال نیامدم 12 سال است مثل سرباز انجام وظیفه می کنم.
نقوی‌زاده  گفت: یک عذر خواهی به هواداران استقلال بدهکارم در برنامه 90 و پیش از بازی با الشباب اعلام کردم هر شخصی که ناراحت است از شرایطی به ورزشگاه نیاید و طرفداران هم از این حرف بد برداشت کردند چون نمی‌توانستم در برنامه زنده تلویزیونی اسم شخص خاصی را به زبان بیاورم آنطور گفتم و امیدوارم استقلالیها من را ببخشند و مطمئنی باشند امسال درشان و شخصیت بالای خودشان برخورد می‌کنیم و از بهتر مشوقین در روی سکوها استفاده کرد.
وی افزود: هر کسی که فکر می‌کند با لابی و باند بازی به استقلال آمده‌ام به خدا واگذارش می‌کنم و به تفکرات آن شخص احترام می‌گذارم و تمام تلاشم حفظ آرامش طرفداران روی سکو است و نه افکار برخی غیر فوتبالی !
 نقوی‌زاده ادامه داد: از لیدرهای فصل گذشته که با بدترین شرایط تیم سوختند و ساختند تشکر می کنم و فقط 10 درصد آنها طبق دستورات انجام وظیفه نکردند و امسال اشتباهات گذشته را تکرار نخواهیم کرد.
*کاروان استقلال 18 تیر در ترکیه
کاروان استقلال در نظر دارد تا برای آماده‌سازی بیشتر در لیگ چهاردهم اردوی خارج از کشور برگزار کند.
 کاروان استقلال با تمام نفرات در تاریخ 18 تیر به ترکیه سفر خواهد کرد.
قرار شده آبی‌پوشان پس از تکمیل نفرات و جذب بازیکنان جدید راهی استانبول می‌شوند و گفتنی است ، در صورت توافق با ملی‌پوشان و صعود نکردن ایران به مرحله بعدی جام جهانی بازیکنان تیم ملی هم به ترکیه روند.

انتهای پیام /
برچسب ها: استقلال ، مبعلی ، اخبار ، امارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار