رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از برگزاری همایش‌های استانی این شورا طی ماه مبارک رمضان خبرداد.

"رحمان قلی‌زاده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جزئیات جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار داشت: در جلسه شب گذشته دو دستور کار مورد بررسی و تاکید اعضا قرار گرفت و درباره جزئیات همایش سراسری شورا به طور جدی‌تری بحث شد.

وی درباره برگزاری همایش این شورا گفت:  مقرر شد که در ماه مبارک رمضان اقدام به برپایی همایش‌های استانی به عنوان مقدمه‌ای برای برپایی همایش سراسری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کنیم.

قلی‌زاده افزود: در همایش‌های استانی تحت عنوان "افطاری" یکی از اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حضور خواهد داشت.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره تاریخ دقیق برگزاری همایش سراسری شورا اظهارداشت: برگزاری همایش مذکور از 31 مرداد تا روز عید غدیر خم مورد تایید اعضا قرار گرفت.

قلی‌زاده ادامه داد: در جلسه قبلی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تاریخ برگزاری همایش سراسری در 31 مرداد ماه به صورت احتمالی در میان اعضا مطرح شده بود.

وی با اشاره به تصویب کلیات طرح جرم سیاسی در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در جلسه شب گذشته حمایت اعضا از طرح مذکور بود و از تمامی گروه‌های سیاسی فعال در کشور، شخصیت‌های سیاسی، ملی و... خواستار حمایت از این طرح هستیم.

وی با بیان اینکه تعریف دقیق و مشخص از جرم سیاسی دارای اهمیت ویژه‌ای برای فعالان سیاسی است، گفت: ضرورت تصویب چنین طرحی به دلیل نامشخص بودن بسیاری از موضوعات بیش از پیش احساس می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار