کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از نخستین دیدار ایران پاسخگوی سوال خبرنگاران شد.



به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران از سایت رسمی فدراسیون، نکونام صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: به همه خبرنگاران سلام عرض مي‌کنم. در واقع حضور در اين جام برای من يک آرزو بوده است. ما راه سختی را پشت سر گذاشته‌ايم و کمتر کسي فکر مي‌کرد که ما به اينجا برسيم، اما اکنون اينجا هستيم.

وی ادامه داد:آرزوي بعدی ما اين است که با افتخار برزيل را ترک کنيم. اميدوارم تمام تلاش‌مان را انجام دهيم و با بهترين عملکرد از برزيل خارج شويم. بهترين تيم‌های جهان در جام جهاني حضور دارند. ما مي‌خواهيم نشان بدهيم که بي‌جهت به اينجا نيامده‌ايم و اميدواريم که نتيجه خوبي کسب کنيم.

در ادامه نکونام در پاسخ به سوالی درباره حضورش در اسپانيا و کليدي بودن نقش او در تيم ملي گفت: بدون شک بازيکنان کليدي‌تر بيشتر به تيم کمک مي‌کنند. من هم يکي از آن‌ها هستم  و وقتي تجربه‌هاي بين‌المللي کنار تجربه‌هاي بومي قرار مي‌گيرد يک تيم شکل مي‌گيرد.

وی افزود: ما هيچ استرس و فشاري نداریم و فقط به اين فکر مي‌کنم که آماده حضور در بازي باشم و کاري که بايد انجام بدهم. ‌شرايط طوري نخواهد بود که بخواهيم با استرس وارد زمين شويم. هر چيزي که تمرين کرده‌ايم را در زمين پياده خواهيم کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار