مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:نشست هیات نظارت بر حفظ "حقوق شهروندی" دادگستری تهران برگزار شد ،‌ تشکیل مجمع عمومی جامعه مدرسین مطالبه "مقام معظم رهبری" بود ، 130 هزار کلاس درس، فاقد سیستم گرمایشی استاندارد است / اداره شدن 10 هزار واحد آموزشی به صورت دو نوبته و... است


مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

10 پیام انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از نگاه رهبر انقلاب رهبر انقلاب

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/25/2342001_637.jpg

 پس از حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در پیامی ضمن تشکر و قدردانی از ملت ایران، «پیروز حقیقی انتخابات» را ملت ایران نامیدند و این حضور پرشور را «باطل‌السحر بافته‌ها و گزافه‌های دشمنان حسود» دانستند.

برگزاری نشست عمومی رؤسای سه قوه طی 31 خردادماه/ برخورد جدی دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی
معاون اول قوه قضاییه با اشاره به این که بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی در این قوه از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: بررسی پرونده‌های مختلف در قوه قضاییه بسیار زمان‌بر است زیرا ابعاد مختلف یک پرونده باید از جهات اقتصادی مورد بررسی قرار گیرد اما ما بر این اعتقادیم که در جهت حل فساد اقتصادی حتما باید نظام پولی و بانکی اصلاح شود.

130 هزار کلاس درس، فاقد سیستم گرمایشی استاندارد است / اداره شدن 10 هزار واحد آموزشی به صورت دو نوبته
 وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود یک سوم دانش آموزان در فضاهای آموزشی تخریبی و نیازمند مقاوم سازی مشغول به تحصیل هستند و کماکان 130 هزار کلاس درس فاقد سیستم گرمایشی استاندارد می‌باشند.

سرباز بازوی توانمند دفاع از کشور، نظام و تکیه‌گاه ملت است/ دستور رهبر انقلاب برای "خوشایندسازی" محیط خدمت سربازی

 جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب دستور "خوشایندسازی" محیط خدمت مقدس سربازی را صادر فرموده‌اند، گفت: سرباز، بازوی توانمند دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تکیه‌گاه ملت ما است و شان اجتماعی بسیار بالایی دارد.

بیکاری باعث افسردگی بسیاری از جوانان نخبه کشور شده است

 نماینده مردم سقز و بانه با بیان اینکه متاسفانه بیکاری بلای خانمان‌سوز و باعث افسردگی بسیاری از جوانان نخبه کشور شده است، گفت: بعد از یکسال از سپری شدن دولت تدبیر و امید، امیدی به جوانان ما داده نشده است.

ایران با صداقت تمام در مذاکرات حرف زده و عمل کرده است

 نماینده مردم اهر و هریس گفت: در مذاکرات با صداقت تمام و حقانیت تمام حرف زده‌ایم و عمل کرده‌ایم و این آمریکاست که به حقوق هیچ ملتی اهمیت قائل نیست و در گفته‌های خود صداقتی ندارد.

نشست هیات نظارت بر حفظ "حقوق شهروندی" دادگستری تهران برگزار شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/25/2341948_472.jpg

 نشست هیات نظارت و بازرسی بر حفظ حقوق شهروندی دادگستری استان تهران با حضور "غلامحسین اسماعیلی" برگزار شد.

تشکیل مجمع عمومی جامعه مدرسین مطالبه "مقام معظم رهبری" بود
 رئیس شورای عالی جامعه مدرسین گفت: مجمع عمومی جامعه مدرسین و ساماندهی اساتید سطح عالی و خارج جزء مطالبات جدی "رهبر معظم انقلاب" بود.

صحن علنی خانه ملت پایان یافت/ جلسه بعدی؛ سه‌شنبه

دقایقی قبل جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی پایان یافت.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.