نماینده مردم اهر و هریس گفت: در مذاکرات با صداقت تمام و حقانیت تمام حرف زده‌ایم و عمل کرده‌ایم و این آمریکاست که به حقوق هیچ ملتی اهمیت قائل نیست و در گفته‌های خود صداقتی ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عباس فلاحی باباجان نماینده مردم اهر و هریس در جلسه علنی امروز یکشنبه 25 خرداد در تذکر شفاهی گفت: تذکر بنده به کشورهای طرف مذاکره با ایران اسلامی است.
 
وی افزود: طرف مذاکره کننده باید بدانند هدف ملت ایران از مذاکره اعلام با عزت و اقتدار این نکته است که ما اهل مذاکره، صلح و دوستی با دنیا هستیم و در عین حال قدمی از حقوق مسلم و ارزش‌های خود عقب نمی‌گذاریم و این مهم که اگر نتیجه هم از مذاکرات گرفته نشود، برای ما کافی است که دنیا بدانند ما با صداقت تمام و حقانیت تمام حرف زده‌ایم و عمل کرده‌ایم و این آمریکاست که به حقوق هیچ ملتی اهمیت قائل نیست و در گفته‌های خود صداقتی ندارد.
 
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس تصریح کرد: از سفرحجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به منطقه اهر ارسباران و آقای چیت‌چیان وزیر نیرو به دیار علامه طباطبایی، شهید حسن باقری و ستارخان تقدیر می‌کنم و امیدوارم که با تحقق مصوبات قانونی علی الخصوص نیروگاه هریس، شیرینی آن صد چندان گردد.
 
وی در تذکری به وزیر ورزش گفت: وزیر ورزش باید در خصوص علت عدم ادامه ساخت و ساز ساختمان سالن 5 هزار نفری اهر و میدان ورزشی هریس توضیح ارائه کند.
 
فلاحی باباجان خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد خاطر نشان کرد: وزیر ارشاد باید نسبت به ترمیم سالن ارشاد اسلامی که از زلزله دو سال پیش در شهرستان اهر خسارت دیده است، اقدام جدی انجام دهد. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: نماینده ، اهر ، هریس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار