پس از آن که ایکر کاسیاس خود را عامل اصلی شکست تحقیر آمیز در برابر هلند معرفی کرد،دل بوسکه سر مربی تیم ملی اسپانیا به دفاع از دروازه بان تیمش پرداخت و گفت تنها کاسیاس مقصر نیست.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، روز جمعه اسپانیا اولین دیدار مرحله گروهی خود را در برابر هلند حریف خود در فینال جام جهانی 2010 افریقای جنوبی برگزار کرد که در پایان این مسابقه این هلند بود که با نتیجه خیره کننده 5بر1  انتقام شکست 4سال قبل را از اسپانیا گرفت.
 
در این دیدار کاسیاس عملکرد مطمئنی نداشت و در 2 ،3 گل مقصر بود. به طوری که این سنگربان 33ساله پس از بازی طی سخنانی خود را مقصر این شکست تحقیر آمیز معرفی کرد.
 
اما  وقتی از دل بوسکه سئوال شد آیا کاسیاس را  برای بازی روز 4شنبه برابر شیلی نیمکت نشین خواهد کرد یا نه دل بوسکه گفت:" وقتی تیمی می بازد بخاطر عملکرد یک نفر نیست.شکست در نتیجه ضعف کل تیم اتفاق می افتد که کمترین آن بخاطر عملکرد کاسیاس بود."
 
اسپانیا در جام جهانی گذشته تنها 2 گل خورد و در مرحله مقدماتی امسال نیز 3 گل دریافت کردفبه همین دلیل دل بوسکه قادر نیست توضیح دهد چطور تیمش در یک بازی 5 گل خورد. او گفت"من کلماتی برای توضیح این مسئله پیدا نمی کنم. اسپانیا تیم تدافعی نبوده   اما توانسته ایم به خوبی از پس دفاع برآییم اما برابر هلند خیلی ضعیف بودیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار