کارشناس داوری کشورمان گفت: عملکرد دوران و کمک داوران در دوره قبلی جام جهانی خیلی بهتر بود ولی باید به عمکرد داوری با دید مثبت نگاه کرد.

سعید مظفری‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: اشتباهات داوری همیشه وجود دارد اما یک تصمیم اشتباه ا زسوی داور با اعتراض شدید همگان همراه است و بهتر است که با نگاه مثبت به عمکرد داوری بنگریم و فقط روی اشتباهات داوری تمرکز نکنیم.
 
وی در خصوص عمکرد داوران در جام جهانی 2014 در  روز ابتدایی بیان کرد: به اعتقاد من عمکرد دوران و کمک داوران در دوره قبلی جام جهانی بهتر بود و کمک داوران خیلی قوی‌تر بودند و اشتباهات داوری کمتر بود.

مظفری‌زاده در خصوص عمکرد داوری در بازی اسپانیا – هلند تصریح کرد: گل اسپانیا که از روی نقطه پنالتی زده شد کاملا درست بود ولی به اعتقاد من گل سوم هلند اشتباه بود چرا که بازیکن هلند قبل از زدن گل روی دروازه‌بان اسپانیا مرتکب خطا شد.

مظفری‌زاده در پایان درخصوص داوران ایرانی در جام جهانی خاطر  نشان کرد: حضور علیرضا فغانی و حسن کامرانی‌فر در جام جهانی باعث افتخار ماست علی‌رغم اینکه فرصت حضور داوران ایرانی در زمین بازی پیش نیامد اما وجود داوران ما در تیم داوری جام جهانی افتخار بسیار بزرگی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار