در پي انتقاد اتحاديه بازيکنان فوتبال (FIFPro) از وضعيت چمن ورزشگاه مانائوس که قرار است روز شنبه (به وقت محلي) ميزبان ديدار انگليس و ايتاليا باشد، فيفا از وضعيت چمن اين ورزشگاه دفاع کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران فيفا در ايميلي که به خبرگزاري فرانسه فرستاد اعلام کرد: مشکل در ورزشگاه مانائوس بيشتر مربوط به بحث زيبايي است تا وضعيت چمن.

فدراسيون جهاني فوتبال افزود: چمن ورزشگاه براي بازيهاي جام جهاني مورد ترميم قرار گرفته است. در سه ماه گذشته کارهاي ترميمي زيادي انجام شده و بهبود قابل توجهي حاصل شده است.

تصاويري که پيشتر در اين هفته منتشر شد نشان داد که زمين چمن ورزشگاه آمازونيا خشک و داراي خطهاي قهوه اي رنگ است.

اتحاديه بازيکنان فوتبال که ناينده بازيکنان حرفه اي در سطح جهان است، روز جمعه در بيانيه اي اعلام کرد: بازيکنان فوتبال سزاوار يک زمين چمن باکيفيت هستند.

اين اتحاديه افزود: اين وضعيت در مانائوس وجود ندارد. هيچ نميخواهد شاهد اين باشد که بازيکنان و تماشاچيان ناراحت باشند.

اين در حاليست که فيفا اعلام کرد که اين زمين هيچ تاثير منفي روي ديدار گروه د بين انگليس و ايتاليا نخواهد داشت.

فيفا افزود: کارشناسان چمن فيفا و کميته برگزاري بازيها معتقدند که چمن براي تمرينات و بازيها آماده خواهد بود و در مانائوس مستقر شده اند تا تضمين کنند که تمام شرايط درست وجود دارد.
فيفا درباره بيانيه اتحاديه بازيکنان گفت: فيفا هيچ بيانيه اي از طرف اين اتحاديه دريافت نکرده است و بنابراين هيچ اظهارنظري در اين زمينه نمي‌کند.

اين در حاليست که گزارشهاي رسان ها حاکي از اينست که چمن ورزشگاه مانائوس با رنگ ترميم شده و خبرنگار خبرگزاري فرانسه روز جمعه گزارش داد که چمن سبز به نظر مي‌رسد، البته در برخي نقاط داراي خشکي است.

روزنامه ايتاليايي لا ريپابليکا در گزارشي نوشت: هيچ چمني در ورزشگاه مانائوس وجود ندارد و زمين خجالت آور است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار