رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد گفت: منطقه مذکور از ظرفیت‌های متعدد تولیدی برخوردار است، اما یکی از ملزومات و زیرساخت‌های ضروری این توانمندی در جهت بهره‌وری بهینه در راستای اقتصاد مقاومتی توسعه و گسترش صنایع تبدیلی است.

ابوالفضل بیات در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به شهرک صنعتی صفادشت به عنوان یک قطب مولد در سطح منطقه اظهار داشت: زمینه‌های سرمایه‌گذاری گسترده و فراخ در شهرستان ملارد وجود دارد و برندهای مطرحی در این منطقه فعال است که در سطح کشور بنام و برجسته به شمار می‌روند. 

وی در ادامه افزود: با وجود این ظرفیت‌های بالقوه، اما ضرورت توسعه ایجاد و گسترش صنایع تبدیلی به عنوان حلقه مکمل عرصه تولید احساس می‌شود تا زمینه تبدیل تولیدات به محصولات با ماندگاری بیشتر و ارزش صادراتی فراهم شود. 

وی در تشریح صنایع تبدیلی عنوان کردک به عنوان مثال میوه‌های سردرختی شهرستان ملارد در سطح استان تهران مطرح است که در صورت ایجاد صنایع تبدیلی می‌توان آن را در غالب میوه‌های خشک، آبمیوه‌هایی با ماندگاری طولانی و... در بازار عرضه نمود و حتی در سطح کشور و فرامرزی آن را توزیع و پخش نمود. 

ابوالفضل بیات در پایان خاطر نشان کرد: در واقع امر باید بررسی و مطالعات جامع و کارشناسانه‌ای عملیاتی شود تا ملزومات و نیازهای این شهرستان نه تنها در سطح منطقه بلکه در سطح استانی و کشوری مورد ارزیابی قرار گیرد و در صورت تحقق این امر، می‌توان گام‌های مثبت و سازنده‌ای به منظور تأمین منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی برداشت. 

انتهای پیام/
برچسب ها: ملارد ، صنایع ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار