16 بازیکن برای شرکت درجام قهرمانی آمریکای جنوبی به اردوی اولیه تیم ملی بسکتبال برزیل یکی از حریفان مقدماتی ایران در جام جهانی اسپانیا دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ 16 بازیکن دعوت شده به اولین اردوی تیم ملی بسکتبال برزیل بهترین شانس را برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی جام جهانی اسپانیا دارند. این بازیکنان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آمریکای جنوبی به میزبانی ونزوئلا به اردو فراخوانده شدند.

مسابقات آمریکای جنوبی از 24 تا 28 جولای به عنوان مقدماتی جام ملتهای آمریکا در سال 2015 برگزار می شود.

رائول نتو عضو بازیکن جوان برزیل که در جام جهانی 2010 و مسابقات المپیک لندن حضور داشت؛ رائولزینیو انتخاب دور دوم درفت NBA در تیم آتلانتا؛ رافائل لوز بازیکن برزیلی – اسپانیایی و رافائل هتشمیر از مهمترین بازیکنان دعوت شده به اردوی برزیل هستند که پیش از این هم در ترکیب تیم بزرگسالان برزیل بازی کرده اند.

خوزه نتو سرمربی فلامنگو هدایت تیم ملی برزیل در جام آمریکای جنوبی را برعهده دارد. 

تیم اصلی برزیل که شامل چند بازیکن اعزامی به جام آمریکای جنوبی می شود با سرمربیگری روبن مگنانو در جام جهانی اسپانیا مقابل ایران، اسپانیا، فرانسه، صربستان و مصر قرار می گیرد. نتو نیز کمک مربی تیم در جام جهانی خواهد بود. 

آخرین وضعیت تیم های آسیایی جام جهانی

14 بازیکن به تیم ملی کره جنوبی برای مسابقات جام جهانی دعوت شدند. بعد از تصادف مینگو یکی از بهترین بازیکنان تیم و مصدومیتهای دیگر، چند تغییر در ترکیب بازیکنان جام جهانی و مسابقات آسیایی  اینچئون ایجاد شد.

چان هی پارک جایگزین مینگو در ترکیب کره خواهد بود. وضعیت سلامتی مینگو بعد از تصادف اواسط هفته هنوز مشخص نیست.

گفتنی است تمام بازیکنان دعوت شده به اردوی کره در لیگ داخلی این کشور بازی می کنند. 

همچنین روز گذشته حضور آندری بلچ آمریکایی در ترکیب فیلیپین برای جام جهانی نیز با امضا رئیس جمهور این کشور نهایی شد. 

بلچ جایگزین مارکوس دوتیت بازیکن تبعه قبلی فیلیپین شده است.  
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ملی ، بسکتبال ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار