کمیسیون مستقل رسیدگی به شکایت‌های انتخاباتی افغانستان اعلام کرد: باوجودی که زمان رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته اما هیچ شکایت جدی و قابل بررسی از تخطی و تخلف در این کمیسیون ثبت نشده‌ است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، نادر محسنی، سخنگوی کمیسیون رسیدگی به شکایات انتخاباتی افغانستان امروز(چهارشنبه) در نشست خبری در کابل اظهار داشت: زمان رقابت‌های انتخاباتی امروز پایان یافته و تاکنون هیچ شکایت جدی و قابل بررسی در این کمیسیون ثبت نشده است.
 
وی افزود: یازده شکایت در این کمیسیون از رقابت‎های انتخاباتی این دور ثبت شده که جدی و قابل بررسی نیستند و تنها می‎توان آن را نوعی ابراز نگرانی تلقی کرد.
 
این درحالی است که در جریان رقابت‎های انتخاباتی دور اول انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، به دنبال صدها شکایت ثبت شده، شماری از کاندیداها جریمه نقدی شدند و به تعداد دیگری نیز هشدار داده شد.
 
بر اساس جدول زمانی انتخابات، امروز آخرین روز رقابت‎های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری افغانستان است و از ساعت 24 امشب به وقت کابل دوره سکوت آغاز خواهد شد.
 
به دنبال 48 ساعت سکوت انتخاباتی در روز شنبه 24 خرداد دومین دور انتخابات افغانستان برگزار می‎شود و 2 کاندیدای رقیب «عبدالله عبدالله» و «اشرف غنی احمدزی» به مصاف هم می‎روند.
/انتهای پیام
منبع: فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار