مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران با اشاره به این‌که به عنوان عنصر اصلی و سازنده جامعه هستند، گفت: پویایی جامعه نیازمند تخصص و توانمندی جوانان است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گلمکانی، مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران در جشن روز جوان که در فرهنگسرای انقلاب سالن فجر برگزار شد، اظهار داشت: جوانان به عنوان عنصر و فعال و منشأء خیر و برکت هستند و جوانان مبتکر با مشارکت خود در جامعه پتانسیل جامعه را بالا می‌برند.

وی در ادامه افزود: نظام سلامت جامعه توان و تخصص جوانان نیازمند است چرا که کشور ما به سمت سالمندی پیش می‌رود و در سال‌های آینده با مشکلات مواجه‌می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم یک کشور توسعه یافته داشته باشیم باید مشارکت مردم و نیروهای فعال چشمگیر باشد.

مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران با اشاره به این‌که تهران به عنوان شهر بدون دخانیات مطرح شده است، بیان داشت:‌ آمارها نشان می‌دهد که مصرف قلیان و سیگار در کشور به طور قابل توجهی بالا رفته است.

وی اذعان داشت:‌ قلیان متأسفانه به عنوان ابزار تفریحی در جامعه‌ی ما  مطرح شد و به نیروی مبدل لطمه وارد کند.

گلمکانی خاطرنشان  کرد:‌ سلامت فقط به مسئله پزشکی محدود نمی‌شود و انسان می‌تواند با خود مراقبتی سلامت جامعه را بالا ببرند.

 و در ادامه جلسه محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 اظهار داشت: از جوانان تقاضا داریم که در کانون‌ها مشارکت حضور داشته باشند و با حضور پررنگ خود نیازهای مردمی را برطرف سازند.

گفتنی است که این همایش با حضور مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران، معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، مدیر اداره شورایاری، رئیس بسیج منطقه، مدیر روابط عمومی منطقه و اعضای کانون‌های جوانان برگزار شد.در پایان از اعضای کانون های جوانان سطح منطقه تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جوانان ، سلامت ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار