عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اقدامات تروریستی گروهک تروریستی "داعش" در عراق،‌ گفت:عده‌ای از آرامش شکل‌گرفته در عراق، دموکراسی در حال رشد و قدرت گرفتن شیعیان در این کشور ناراحتند و می‌خواهند یک نوع اسلام تندرو و افراطی را به جهان معرفی کرده و آرامش و ثبات در عراق را به هم زنند.

"احمد شوهانی" نماینده مردم ایلام،‌ شیروان، چرداول، ایوان و مهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اقدامات تروریستی گروهک تروریستی "داعش" در عراق،‌ گفت: هدف اصلی گروهک تروریستی "داعش" ناامن کردن کشور عراق بوده و به خوبی واضح است که حامیان اصلی این گروهک تروریستی برخی کشورهای عربی و غربی هستند.

وی افزود: این گروهک‌های تروریستی در سوریه و افغانستان بودند که با حمایت‌های مالی و تسلیحاتی غرب گسترس یافته و اکنون پا به عراق گذاشته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: عده‌ای از آرامش شکل‌گرفته در عراق، دمکراسی در حال رشد و از قدرت گرفتن شیعیان در این کشور ناراحت‌اند و می‌خواهند یک نوع اسلام تندرو افراطی خشن را به جهان معرفی کرده و آرامش و ثبات در عراق را در هم زنند.

این نماینده مجلس نهم خاطر نشان کرد: لازم است دولتمردان کشور عراق با تمام قدرت با این گروه‌های تروریستی برخورد کنند تا ریشه این تروریست‌ها خشکانده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار