نقشینه گفت:سرعت وزش باد امروز حداکثر به 12 متر بر ثانیه یا 43 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و در برخی نقاط بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

امین حسین نقشینه، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای تهران افزود: امروز وضعیت اب و هوای تهران، نیمه ابری، در بعدازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد شدید خواهد بود که سرعت وزش باد امروز حداکثر به 12 متر بر ثانیه یا 43 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و در برخی نقاط بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.



وی افزود: فردا نیز شرایط جوی تهران مانند امروز خواهد بود اما روز جمعه وزش باد و افزایش ابر و گاهی رگبار و رعد و برق از نیمه روز آغاز می شود همچنین روز جمعه هوای تهران خنکتر خواهد شد.

کارشناس هواشناسی در خصوص دمای هوای تهران طی دو روز آینده گفت: تهران در بیشینه دمای خود امروز به 37 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 26 درجه بالای صفر و فردا در بیشینه دمابه 38 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 25 درجه بالای صفر و روز جمعه در بیشینه دما به 33 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 22 درجه بالای صفر خواهد رسید که نسبت به امروز 5 درجه کاهش دما خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزش باد ، تهران ، رگبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار