سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص مالکیت باشگاه گفت: تا این لحظه برای واگذاری باشگاه هیچ اقدامی صورت نگرفته است و با خریداران امتیاز باشگاه راه‌آهن به توافق نرسیده‌ایم.

رستم زندی سرپرست تیم فوتبال راه آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت باشگاه گفت: هولدینگ سورینت که مالکیت فعلی باشگاه راه‌آهن می‌باشد در تلاش برای واگذاری امتیاز این باشگاه است.

وی افزود: راه‌آهن بدهی‌های سنگینی دارد و هر کسی نمی‌تواند آن را تقبل کند. گذشته از مسائل مادی باید امتیاز به کسی واگذار شود که به فکر سود و منفعت نبوده و در مسیر پیشرفت تیم راه‌آهن گام بردارد.

وی در خصوص واگذاری امتیاز شهرستانی‌ها گفت: کرمانی‌ها و مازندرانی‌ها برای گرفتن امتیاز باشگاه راه‌آهن پیش‌قدم شدند ولی طی مذاکرات انجام شده به نتیجه‌ای نرسیدیم.
وی هم‌چنین تصریح کرد: گویا سیاست مسئولین ورزش تهران این است که این تیم به شهرستان منتقل نشود.

وی در ادامه تأکید کرد: مدیر کل تربیت بدنی استان تهران بیان کرده که این تیم نباید سرنوشتش همانند تیم‌های دیگر که به شهرستان رفتند شود.

زندی تصریح کرد: مسئولان درتلاش‌اند تا تیم راه‌آهن به خریدار تهرانی واگذار شده و این تیم موفق به حاشیه کشیده نشود چرا که تیم‌های تهرانی بسیاری داشتیم که بدلیل عدم حمایت مسئولین به شهرستان رفتند و نه تنها از لحاظ تکنیکی افت پیدا کردند بلکه از اذهان عمومی نیز پاک و به دست فراموشی سپرده شده و ما نمی‌خواهیم چنین اتفاقی برای تیم با استعداد راه‌آهن بیفتد.
 سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن درباره وضعیت میلاد نوری افزود: میلاد نوری قطعأ با راه‌آهن قرارداد دارد و نمی‌تواند تا  پایان اتمام قراردادش با باشگاه دیگری قرارداد ببندد.

وی بیان کرد: این بازیکن فصل گذشته تا پایان لیگ 13 مصدوم بوده و فقط 3 یا 4 بازی در تیم بیشتر انجام نداده و کمک زیادی به تیم نکرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: میلاد نوری برای پیوستن به تیم دیگر باید رضایت‌نامه از مالک باشگاه، هولدینگ سورینت داشته باشد که این امکان‌‌پذیر نمی‌باشد چون قراردادش با تیم راه‌آهن به اتمام نرسیده است.

وی در پایان درباره وضعیت اردو تمرینات خاطرنشان کرد: هولدینگ سورینت مالک باشگاه تیم فوتبال راه‌آهن هیچ برنامه جدیدی برای ادامه در لیگ ندارد و وضعیت باشگاه تا مشخص شدن مالک جدید نا معلوم است.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار