برنامه نمايش سلامت کاری از گروه سلامت اجتماعي راديو سلامت جمعه هر هفته از ساعت 13:30 از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، این برنامه به کارگردانی حمید منوچهری کاری از گروه سلامت اجتماعي این شبکه رادیویی روز جمعه 23 خرداد ماه با موضوع «زشت و زیبا» نوشته نسرین ادهمی از صدای دانش، نشاط و آرامش تقدیم شنوندگان می شود.

زشت و زیبا قصه دو خانم جوانی هستند که در یک آپارتمان زندگی می کنند. هر کدام برداشت خاصی از زیبایی دارند، یکی زیبایی را در ظاهر زندگی و دیگری در باطن انسان و زندگی می داند. همین مساله باعث می شود که این ها واکنش های متفاوتی از زشتی و زیبایی نشان دهند و در ادامه ... .

مینو صبازاده، فريبا متخصص، پریسا مقبدی، نسرین زارع، محمدرضا قلمبر، مونا صفی، حسین فلاح، امیر زنده دلان، مجید سهرابی، مژگان عظیمی و افسانه محمدی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند و مهدی افشین نژاد(افکتور)، الهام خژبرفکن(صدابردار) از دیگر عوامل این برنامه هستند.

گفتنی است:در پایان نمایش كارشناسان معتبر و اساتيد فرهيخته با اظهار نظر كارشناسي به آسيب شناسي موضوع و شخصيت هاي داستان مي پردازند.


انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، سلامت ، دانش ، زشتی ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهسا رایی
۲۰:۴۹ ۰۵ تير ۱۳۹۳
سلام من این نمایشها را بسیار دوست دارم و هر هفته گوش میدهم. لطفا از عوامل این برنامه تشکر کنید.
آخرین اخبار