نماینده مردم ابهر در تذکر شفاهی گفت: از رئیس جمهور خواستارم نسبت به رعایت قانون و عدالت در افزایش حقوق کارکنان خود عنایت فرماید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ حمیدرضا خانمحمدی خرمی نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس، در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 21 خردادماه) خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: از رئیس جمهور درخواست دارم نسبت به رعایت قانون و عدالت در افزایش حقوق کارکنان دولت عنایت فرماید.
 
وی ادامه داد: همچنین از وزرای راه و کشور خواهشمندم نسبت به تامین قیر مورد نیاز راه‌های روستایی و شهری شهرهای ابهر، خرمدره و سلطانیه که از فصل عمرانی مطلوبی برخوردارند، عنایت فرمایند.
 
خانمحمدی افزود: همچنین از وزیر نیرو استدعا دارم مشکلات‌ آب شرب و کشاورزی در شهرستان‌های مذکور و روستاهای تابعه را با ایجاد سد آب بند و فاضلاب شهر ابهر را جدی گرفته و در جهت رفع مشکلات دستور ویژه‌ای صادر شود.
 
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز اظهار داشت: از دولت به ویژه وزارت صنعت درخواست دارم موضوع بیکاری جوانان تحصیلکرده در شهرستان‌های فوق‌الذکر را با استقرار واحدهای صنعتی قدری تسکین دهند.
 
این نماینده مجلس نهم در پایان خطاب به وزیر بهداشت گفت: از وزیر بهداشت درخواست دارم نسبت به تکمیل بیمارستان 227 تختخوابی ابهر و بیمارستان بوعلی خرمدره و تاسیس بیمارستان در شهرستان سلطانیه و تخصیص اعتبار جهت ایجاد مراکز درمانی در روستاهای فاقد مراکز درمانی دستور ویژه صادر فرماید.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار