به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با توسعه روز افزون فناوریهای نوین ارتباطی، شاهد گستردگی تجهیزات ارتباطی هستیم در این میان پست یکی از شرکتهایی است که با تجربههای طولانی فعالیت میکند.
شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با برخورداری 15 هزار نیروی انسانی، 29 هزار نقطه تماس، 5000 مسیر مبادله پستی و جابهجایی روزانه بیش از سه میلیون مرسوله به عنوان سازمانی با تجربه طولانی و شناخت دقیق از نیازهای روز افزون و رو به تحول مشتریان به حساب میآید.
تحول و نوآوری و ارتقای کیفیت در پست، موضوعی که شعار امسال پست قرار گرفته و توجه خیلی از افراد را به خصوص مشترکان آن را به خود جلب کرده تا این تغییر و تحول در آن نمایان باشد.
اما به گفته یکی از کارکنان علیرغم اعمال افزایش 20 درصد حقوق کارمندان، حقوق و مزایای حدود 2 هزار نفر از کارمندان شرکت پست به خوبی پرداخته نمیشود چرا که امسال با کاهش 200 تا 800 هزار تومانی دستمزد رو به رو شدهاند.
علاوه بر این با اعلام سرویسهای گزینش و اخراج نیروهای ناکارآمد از اضافی بودن شش هزار نیروی پستی اظهار شده است. پیگیری ما برای یافتن علت کاهش مزایا نتیجهای نداد.
اما باید توجه داشت که شاید این نارضایتی از حقوق و مزایا در شرکت پست مانع نوآوری و ارتقای کیفیت پست شود چرا که این کارکنان خبر از کاهش 60 درصدی توان خود برای اجرای فعالیت در پست میدهد.
انتهای پیام/
با تشکر از اطلاع رسانی شما