کاهش چشمگیر حقوق و مزایای کارمندان پست چند وقتی است که ذهن کارمندان را به خود مشغول کرده و توان کار کردن را از آنها گرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با توسعه روز افزون فناوری‌های نوین ارتباطی، شاهد گستردگی تجهیزات ارتباطی هستیم در این میان پست یکی از شرکت‌هایی است که با تجربه‌های طولانی فعالیت می‌کند.

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با برخورداری 15 هزار نیروی انسانی، 29 هزار نقطه تماس، 5000 مسیر مبادله پستی و جابه‌جایی روزانه بیش از سه میلیون مرسوله به عنوان سازمانی با تجربه طولانی و شناخت دقیق از نیازهای روز افزون و رو به تحول مشتریان به حساب می‌آید.

تحول و نوآوری و ارتقای کیفیت در پست، موضوعی که شعار امسال پست قرار گرفته و توجه خیلی از افراد را به خصوص مشترکان آن را به خود جلب کرده تا این تغییر و تحول در آن نمایان باشد.

اما به گفته یکی از کارکنان علی‌رغم اعمال افزایش 20 درصد حقوق کارمندان، حقوق و مزایای حدود 2 هزار نفر از کارمندان شرکت پست به خوبی پرداخته نمی‌شود چرا که امسال با کاهش 200 تا 800 هزار تومانی دستمزد رو به رو شده‌اند.

علاوه بر این با اعلام سرویس‌های گزینش و اخراج نیروهای ناکارآمد از اضافی بودن شش هزار نیروی پستی اظهار شده است. پیگیری ما برای یافتن علت کاهش مزایا نتیجه‌ای نداد.

اما باید توجه داشت که شاید این نارضایتی از حقوق و مزایا در شرکت پست مانع نوآوری و ارتقای کیفیت پست شود چرا که این کارکنان خبر از کاهش 60 درصدی توان خود برای اجرای فعالیت در پست می‌دهد.
انتهای پیام/

 

برچسب ها: کارمند ، پست ، حقوق ومزایا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده
۱۶:۴۷ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
بله متاسفانه خبر دقیقا درست است .اضافه کاری کارمندان بسیار پایین است و از شهریور ماه قطع خواهد شد کاهش نیرو نیز داشته .خدا عاقبت ما را بخیر کند.
Iran (Islamic Republic of)
mojgan
۲۳:۱۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام کاملا درسته مسولین جدید پست بی کفایتی خود را با اخراج و کا هش جقوق کارکنان می خواهند جبران کنند و این روند از عید شروع شده است این خبر کاملا صحت دارد و اگر مسولین تکذیب کردند از کارکنان در دفاتر پستی بپرسید تا به حقیقت موضوع پی ببرید
با تشکر از اطلاع رسانی شما