مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کرمانشاه گفت: جوانان مملکت باید خود را باور کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام مهدی قدرتی گفت: هدف از نامگذاری یک روز در سال به عنوان روز جوان یقینا الگوگیری جوانان از حضرت علی اکبر(ع) است، چرا که ایشان بهترین الگو برای جوانان ما محسوب می شوند.

وی افزود: از مشخصه های جوانان می توان به قدر خود را شناختن، در خط مقدم بودن جوانان، آشنایی با منابع و تعالیم اسلامی، خودباوری و عبادت کردن اشاره کرد که عبادت جوانان از ارزشی چند برابر افراد مسن برخوردار است.

قدرتی تصریح کرد: با رجوع به به آیات و روایات مختلف چند مشخصه مهم برای جوانان به عنوان الگوی ایرانی اسلامی ذکر شده است که از جمله آنها می توان به شناخت جوانان و آگاهی آنان نسبت به خود و اجتماع اشاره کرد.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گفت: عزت و سربلندی، توکل به خداوند، ارتباط با آفریدگار، خوشی های حلال و نیرومند ساختن بدن، معتقد بودن به ارزش های اخلاقی و انتخاب دولت شایسته از دیگر ویژگی های جوانان ایرانی است.

این مقام مسئول ادامه داد: جوانان مملکت ما باید خود را باور کنند و این خود باوری زمانی صورت می گیرد که با تصمیم گیری، تلاش و کوشش و همت بلند همراه باشد. همانند شهدای عظیم الشان هسته ای./ش/ن

برچسب ها: کرمانشاه ، مملکت ، باید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.