رئیس شورای سیاست‌گذاری سازمان سماء مازندران گفت: هنرستان تخصصی در رشته فیلم و سینما در سماء مازندران راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، مهدی فلاح جلودار در بازدید از موسسه فرهنگی و هنری پینار بابل در جمع هنرمندان اظهار داشت: راه‌اندازی و فعالیت رشته‌های مهارت‌محور از سیاست‌های جدید سازمان سما در سطح کشور است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به نیازهای جامعه باید رشته تحصیلی تعریف شود، افزود: اگر کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته پیشرفت کردند کفاش و نجارهای ماهر تحویل جامعه داده و به مانند کشور ما مدرک‌محور نبودند.

فلاح جلودار با اشاره به اینکه دوره‌های مهارت‌محور در سازمان سما توسعه می‌یابد، بیان داشت: نخستین اقدام سازمان سما، راه‌اندازی مدرسه ورزش در واحدهای سماء کشور بوده است که در سال تحصیلی جدید تعدادی از این مدارس فعالیت خود را شروع می‌کنند.

وی با اشاره به استقبال نوجوانان و جوانان از تحصیلات در رشته هنر تصریح کرد: حضور نوجوانان و جوانان در کلاس‌های مختلف خوشنویسی، موسیقی، نقاشی، بازیگری و عکاسی بیانگر خلاء و کمبود رشته‌های تخصصی هنر در مدارس و واحدهای آموزشی است.

فلاح جلودار از فعالیت هنرستان تخصصی هنر در رشته فیلم و سینما در سماء مازندران خبر داد و افزود: در مذاکرات انجام شده، رئیس سازمان سماء کشور موافقت خود را نسبت به راه‌اندازی هنرستان تخصصی هنر در مازندران اعلام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در قدم نخست،رشته تخصصی بازیگری در واحد سما بابل راه‌اندازی و شروع به فعالیت می‌کند/ش/ن.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.