از ابتدای سال زراعی جاری 48 میلیارد و 492 میلیون ریال غرامت به بهره برداران بخش کشاورزی خراسان جنوبی پرداخت شده است.


به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ، مدیرصندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای سال زراعی جاری 48 میلیاردو 500 میلیون ریال غرامت به کشاورزان استان پرداخت شده است، افزود: ازاین میزان 18 میلیاردو 356 میلیون ریال به محصولات زراعی و 29 میلیاردو 956 میلیون ریال به محصولات باغی استان غرامت پرداخت شده است.

غنچه با بیان اینکه درسال گذشته 18 میلیاردو 356 میلیون ریال غرامت به محصولات زراعی استان پرداخت شده است، گفت: از این میزان 11 میلیاردو 44 میلیون ریال به بهره‌برداران محصول گندم و هفت میلیارد و 321 میلیون ریال به بهره‌برداران محصول جو استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه پارسال 11 میلیارد ریال غرامت به بخش طیور استان پرداخت شده است، یادآور شد : همچنین در این مدت 17 میلیارد ریال غرامت به بخش دام سبک و سنگین استان نیز پرداخت شده است.

غنچه تصریح کرد: از ابتدای سال زراعی جاری 23 هزارو 971 قرار داد بین صندوق و بهره‌برداران بخش کشاورزی استان منعقد شده است.

وی یادآور شد: براساس این قراردادها 17 هزار و 143 هکتار از محصولات زراعی و 7919 هکتار از محصولات باغی استان زیر پوشش بیمه قرار گرفته اند.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای سال زراعی جاری 306 هزار راس دام سبک و دو هزار و 427 راس دام سنگین دراستان بیمه شده‌اند، خاطرنشان کرد: سالانه30 هزار قرارداد بین صندوق بیمه محصولات کشاورزی و بهره برداران بخش کشاورزی استان منعقد می‌شود./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.