مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از تعزیر قاچاقچیان کالا، ارز و سوخت در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: تعزیرات حکومتی با متخلفان اقتصادی به طور قاطع برخورد می‌کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سید مرتضی مدنی‌فدکی اظهار کرد: در جریان یک مورد بازرسی در شهرستان میرجاوه، مقداری پوشاک و لوازم آرایشی قاچاق کشف شد و پس از انجام مراحل قانونی، پرونده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی افزود: پس از بررسی پرونده در شعبه ویژه گلوگاهی اداره کل، تخلف محرز تشخیص و عامل تخلف به پرداخت بیش از 70 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان میرجاوه نیز طی گزارشی اعلام کردند از یک‌دستگاه خودروی وانت‌تویوتا پس از بازرسی، یک‌هزار لیتر گازوئیل کشف شد و پس از تنظیم صورتجلسه پرونده‌ای در این زمینه در شعبه ویژه گلوگاهی اداره کل تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی و با توجه به محتویات موجود در پرونده شعبه یاد شده تخلف به قاچاق سوخت محرز تشخیص داده شد.

مدنی‌فدکی تصریح کرد: مالک خودرو ضمن ضبط  مواد سوختی و ظروف مکشوفه به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 30 میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: این اداره کل در راستای دفاع از حقوق مردم به طور جدی با تمامی سودجویان اقتصادی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اهواز ، سوخت ، کالا ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.