مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از برگزاري جشنواره حضرت علي اكبر(ع) در تبريز خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،اسبقیان افزود: در اين همايش كه فردا چهارشنبه 21 خرداد در محل فرمانداري تبريز برگزار خواهد شد 30 نفر از جوانان نخبه استان مورد تجليل قرار مي گيرند.

وي ادامه داد: در طول هفته جوان بيش از 300 برنامه فرهنگي، هنري و ورزشي در حوزه جوانان اجرا شده است.

اسبقيان با اشاره به اينكه تمامي نهادها در خصوص رفع مشكلات جوانان بايد خود را مسئول بدانند خاطر نشان كرد: حل مشكلات جوانان همت همگاني را مي طلبد.

وي گفت: سازمان ورزش و جوانان تنها متولي امور جوانان نيست و اين سازمان نيازمند همراهي و همكاري تمامي نهادهاي دولتي و خصوصي است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر تمركز اين سازمان به موضوع اوقات فراغت جوانان است و در اين خصوص با مسئولان استان نشست هاي متعددي را داشته ايم.

اسبقيان ادامه داد: ما اوقات فراغت را محدود به دوره تابستان نمي دانيم وبراي تمام ساعات فراغت جوانان بايد برنامه ريزي صورت گيرد.

وي با اشاره به معضل بيكاري گفت: ازدواج، اشتغال و مسكن موضوعاتي است كه ذهن جوانان را به خود درگير كرده است و مشكل بيكاري نيز باعث شده است جوانان ما ترجيح دهند مجرد زندگي كنند كه بايد براي حل اين مشكل همه دست به دست هم دهيم.

اسبقيان اظهار كرد: طبق سرشماري سال 90 تعداد افراد بين 10 تا 29 سال در آذربايجان شرقي يك ميليون و 367 هزارو 795 نفر اعلام شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، حضرت ، علی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.