به مناسبت هفته جوان از 25 جوان نخبه استان در حضور آیت ا... طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته جوان گفت:تحولات اساسی در هر جامعه ای به برکت جوانان می تواند جامعه را در مسیر پیشرفت و شکوفایی سوق دهد.

آیت ا... طبرسی با اشاره به این که امام راحل ( ره ) ارادت خاصی به جوانان داشته،افزود: امام راحل ( ره ) با حمایت جوانان و قدرت آنها توانست حکومت اسلامی را به جهانیان نشان دهد.

وی تصریح کرد:درحال حاضر ورزش جایگاه و اهمیت جهانی پیدا کرده که نمونه بارز آن به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و سر دادن سرود ملی کشور در مسابقات مختلف ورزشی است .

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:ورزشکاران ما باید در میدان ورزش به ائمه اطهار ( ع) توکل داشته باشند و در مسابقات ورزشی ضمن برشمردن اخلاق و معنویت همچون پوریای ولی روح پهلوانی داشته باشند.

آیت ا... طبرسی افزود:امام راحل ( ره ) در سخنرانی هایشان همیشه تأکید کردند که من ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران را دوست دارم و ورزشکاران جوان باید در پیشرفت خود حضرت علی اکبر (ع) را الگوی ورزشی خود قرار دهند.

در پایان مراسم نیز سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گزارشی از عملکرد ورزش استان و اقدامات فرهنگی در هفته جوان ارائه کرد./ز

برچسب ها: نخبگان ، مازندران ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.