معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تلاش می‌کنیم شرایط توسعه تحصیلات تکمیلی را در چابهار فراهم کرده و در این واحد دانشگاهی در سطح بین‎المللی به ویژه از کشورهای خلیج فارس و افغانستان دانشجو بپذیریم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، امین‌رضا کمالیان در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در زاهدان افزود : دانشگاه آزاد یک دانشگاه مردمی است و با مشارکت خانواده‌ها راه‌اندازی شده که 90 درصد هزینه‌ها از طریق شهریه ایجاد می‌شود و این کمک می‌کند تا اقتصاد جامعه حرکت و یک استراتژی تربیت نیروی انسانی رخ دهد.

وی ادامه داد: کلید توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان در دست آموزش عالی است و دانشگاه آزاد زاهدان با داشتن 30 هزار دانشجو، هفت واحد دانشگاهی، 6 مرکز آموزشی و یک واحد علوم تحقیقات که صرفاً به تحصیلات تکمیلی می‌پردازد توانسته نقش خود را در توسعه استان به خوبی ایفا کند.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در شرایط فعلی دنیا در حال تحولات سیاسی اقتصادی و تکنولوژیکی است و هر واحد دانشگاه آزاد موظف است خود را با تغییرات سازگار کند.

وی افزود: دانشگاه آزاد تا به امروز کارش صرفاً آموزشی و انجام فعالیت‌های علمی بود که باید فراتر از این‌ها عمل کند و این می‌تواند جوابگوی تغییرات جهان امروز باشد.

  انتهای پیام /ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.