نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کم‌کاری‌های موجود از مسئولان استانی خواست: براساس وعده‌ای که به مردم داده‌اند نسبت به بهره‌برداری از محور خلخال - فیروز در موعد مقرر اقدام کنند.

جلیل جعفری بنه خلخال امروزدر گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه در محور خلخال - فیروز تمامی اقدامات لازم برای آسفالت‌ریزی در موعد مقرر انجام شده استتعلل مسئولان در این زمینه مورد قبول مردم نیست.

وی گفت: این محور که کارهای اجرایی آن از سال‌های قبل آغاز شده و در دو سال گذشته نیز اقدامات زیادی برای بهره‌برداری آنانجام شده استباید طبقوعده مسئولان در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

این نماینده مجلس ضرورت آسفالت‌ریزی کامل این محور و انجام امور قبل از اتمام فصل کاری در منطقه را بیان کرد و ادامه داد: این امر خود مورد توجه مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفته و نسبت به انجام آن وعده ووعید داده‌اند.

جعفری بنه خلخال افزود: هیچ عذر و بهانه‌ای دیگر برای مردم قابل قبول نیست و مسئولان شهرستان و استان باید پیگیر باشند که این طرحها به نتیجه برسد.

وی در ادامه تصریح کرد: به عنوان خادم مردم همواره در کنار مردم و مسئولان هستیم ولی به میزان پیگیری‌هایی که انجام می‌دهیم اگر مسئولان هم پیگیری کنند موفقیت‌ها بیش از این خواهد بود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: خلخال ، تکمیل ، محور ، فیروزآباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.