قائم مقام تیم فوتبال استقلال خوزستان از جذب چند بازیکن از باشگاه‌های مختلف لیگ برتری خبر داد.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم استقلال خوزستان با میثم مجیدی، دفاع چپ آلومینیوم هرمزگان و میثم دورقی، هافبک وسط نفت مسجد سلیمان برای فصل آینده به توافق رسیده است و قرارداد این دو بازیکن برای 3 فصل است.

قائم مقام تیم استقلال خوزستان افزود: صادق صادقی دیگر بازیکنی است که به خدمت گرفته‌ایم. این بازیکن در تیم زیر 23سال نفت مسجد سلیمان توپ می زد که با اخذ رضایت‌نامه توانستیم با این بازیکن قرارداد ببندیم و قرارداد با این مهاجم 3ساله است.

پورکیانی در ادامه از جذب مجید حیدری بازیکن فصل قبل صبای قم خبر داد.

علی پورکیانی درخصوص لیست مازاد استقلال خوزستان افزود: تیم استقلال خوزستان قرارداد 5 بازیکن به نام‌های علی بیگدلی، محمد مدملیسی، فرزاد قاسم‌نژاد ، محمد معاوی و میلاد میداوودی را فسخ کرده است.

قائم مقام تیم استقلال خوزستان در خصوص تمرینات تیم اظهار داشت: تمرینات تیم از 31 خرداد آغاز می‌شود و بازیکنان تیم با روحیه‌ای بالا و خوب برای شروع تمرینات پا به زمین خواهند گذاشت. این اردو تا 3 تیر در اهواز ادامه می‌یابد.

وی افزود: پس از روز چهارم تیرماه در نساجی بروجرد اردویی دایر خواهیم کرد.

پورکیانی ادامه داد: پس از بازگشت از اردوی بروجرد به مدت 2 روز بازیکنان استراحت می‌کنند و از دوازدهم تا هفدهم تیرماه در اهواز تمرین می‌کنند ، پس از آن هفدهم راهی پردیس کرج می‌شوند تا مراحل آماده سازی خود را در آن اردو ادامه دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم استقلال خوزستان برای آماده سازی برای شرکت در مسابقات فصل آینده لیگ برتر باشگاه‌های ایران یک اردوی تدارکاتی در کشور ترکیه تشکیل خواهد داد.

انتهای پیام/


 



برچسب ها: خوزستان ، بازیکن ، لیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار