قائم مقام تیم استقلال خوزستان گفت: نامه‌ای که به باشگاه استقلال فرستادیم در خصوص پژمان نوری نبود بلکه در خصوص ایمان باصفا است.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص تمرینات تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: تمرینات تیم از 31 خرداد آغاز می‌شود و بازیکنان تیم با روحیه‌ای بالا و خوب برای شروع تمرینات پا به زمین خواهد گذاشت.

قائم مقام تیم استقلال خوزستان در ادامه در مورد لیست مازاد این تیم افزود: ما پنج بازیکن در تیم داشتیم که با آن ما قرارداد یکساله بسته بودیم ولی اینک نیز با این بازیکن فسخ قرارداد انجام دادیمو اسامی بازیکنان مازاد تیم استقلال خوزستان به شرح زیر است: علی بیگ‌دلی، فرزاد قاسم‌زاده، محمد معاوی، مهدی پاکوتازاده و آخرین بازیکن محمد مدملیسی نام دارد.

علی پورکیانی در مورد قرارداد ایمان مبعلی در تیم استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: تیم با ایمان مبعلی قرارداد یکساله بسته بود و این قرارداد به پایان رسیده است و موضوع تمدید قرارداد بستگی به کادر فنی و تشخیص آنها دارد که وی در تیم بماند یا خیر.

وی در خصوص نامه‌ای که به تیم استقلال در مورد پژمان نوری نوشته بود تصریح کرد: نامه‌ای که تیم استقلال خوزستان به باشگاه استقلال فرستاد درمورد پژمان نوری نبود بلکه ما خواستار ایمان باصفا هستیم و در خصوص جذب وی نامه را ارسال کردیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: پورکیانی ، باصفا ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار