سه هزار و 856 تعاونی در زنجان وجود دارد که از این تعداد 33 درصد در بخش کشاورزی، 20 درصد در بخش خدمات، 19 درصد در بخش صنعت و 28 درصد در بخش های مختلف اعم از مسکن و حمل و نقل فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر  هدف از این جشنواره را ترویج، توسعه و اعتلای تعاونی ها  عنوان کرد .

این مسول گفت: برای شرکت در نهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استان زنجان بیش از 114 شرکت تعاونی ثبت نام کرده اند که در مقایسه با سال1392 رشد 67 درصدی را نشان میدهد

غریوی افزود: تعاونی های برتر به تعاونی هایی گفته می شود که ضمن رعایت الزامات قانونی مرتبط واختصاصی خاص هر گرایش در رشته فعالیت خود نسبت به سایر تعاونی های هم رشته و نیز براساس شاخص های عمومی واختصاصی بخش های اقتصادی وعمومی (اجتماعی وفرهنگی) از وضعیت نسبتا مطلوب و قابل قبول جامعه وبالاتر نسبت به سایرین برخوردار باشد.

وی تصریح کرد: داوری شرکت های تعاونی ثبت نام کرده؛ طبق دستور العمل ابلاغی وزارت تعاون کا ر ورفاه اجتماعی در آینده نزدیک انجام میشود

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خاطر نشان کرد : تعاونی های منتخب به وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی جهت شرکت درجشنواره کشوری امتنان از تعاونی های برتر معرفی می شوند.


برچسب ها: فعالیت ، تعاونی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.