تيم ملي شمشيربازي بانوان در اسلحه اپه به منظور برگزاري اردوي تدارکاتي به قزاقستان سفر کرده است،دراين اردو در يک دوره رقابت‌هاي اوپن هم شرکت کرد و موفق به کسب دو عنوان سومي در بخش انفرادي و تيمي شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ مهسا پور رحمتي، عطيه شفيعي، اعظم بختي، مريم حمزه‌اي و سکينه نوري ترکيب تيم ملي شمشيربازي بانوان در اسلحه اپه را تشکيل مي‌دهند.
اين بازيکنان که به منظور آماده سازي به قزاقستان سفر کرده‌اند، روز گذشته و امروز در اين اردو برگزارکننده ديدارهايي در قالب مسابقات اپن اين کشور بودند.

بر اين اساس و در بخش انفرادي اين رقابت‌ها مهسا پوررحمتي به عنوان سوم دست يافت و اعظم بختي هم در رده هشتم قرار گرفت. 43 بازيکن برگزارکننده ديدارهاي انفرادي مسابقات اپن قزاقستان بودند که در ميان آنها عطيه شفيعي و مريم حمزه‌اي به ترتيب دوازدهم و سيزدهم شدند و سکينه نوري هم در رده پانزدهم قرار گرفت. بخش تيمي مسابقات اپن قزاقستان نيز با حضور 12 تيم برگزار شد. ايران در قالب دو تيم الف و ب در اين بخش از مسابقات شرکت کرد که ايران الف همراه با ازبکستان به عنوان سوم مشترک دست يافت.

تيم کشورمان در اين بخش از مسابقات تيمي به نام پنتا تلون 45 بر 25 شکست داد و به نيمه نهايي صعود کرد اما در اين مرحله با نتيجه 48 بر 37 مغلوب تيم استان بکو شد.

تيم ب ايران نيز در اولين ديدار که در جدول 16 تيمي برگزار شد، آلماتي 4 را با نتيجه 45 بر 25 شکست داد و به جدول هشتمي صعود کرد، اما در اين جدول ديدار با ازبکستان را 45 بر 43 واگذار و به عنوان پنجم بسنده کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار