سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: روسای سابق دانشگاه آزاد اسلامی در نشست امروز کمیسیون آموزش توضیحاتی در رابطه با مسئله تحقیق و تفحص ارائه و به سوالات طرح شده از سوی نمایندگان پاسخ دادند که قطعا این اظهارات در گزارش نهایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

"قاسم جعفری" نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: طبق قانون بعد از تهیه گزارش اولیه تحقیق و تفحص از هر ارگانی، این گزارش باید به مسئولان ذیربط ارسال شود تا در صورت هرگونه ابهام، درباره آن توضیح داده شود، لذا جلسه امروز نیز به همین منظور برگزار شد. 

وی افزود: جلسه امروز کمیسیون در حالی با حضور آقایان "دانشجو" و "جاسبی" روسای سابق دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد که آقای میرزاده، رئیس فعلی دانشگاه آزاد اسلامی، به خاطر بعضی ناهماهنگی‌ها در این جلسه حضور نداشت. 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات تصریح کرد: روسای سابق دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست توضیحاتی در رابطه با مسئله تحقیق و تفحص ارائه و به سوالات طرح شده از سوی نمایندگان پاسخ دادند که قطعا این اظهارات در گزارش نهایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

جعفری ادامه داد: امیدواریم کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی بتواند براساس مستندات به دست آمده مراحل بعدی را به درستی طی کند و قطعا موارد مطرح شده درجلسه امروز به تکمیل گزارش نهایی کمک خواهد کرد. 

نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در ادامه به جلسه روز گذشته کمیسیون متبوع خود اشاره کرد و گفت: در جلسه روز گذشته مسئله بورسیه غیرقانونی 3 هزار دانشجو، با حضور مسئولان سابق و فعلی سازمان امور دانشجویان و بخش بورسیه مورد بررسی قرار گرفت. 

وی افزود: با توضیخاتی که در این جلسه ارائه شد، قرار شد جلسه تکمیلی دیگری در این باره برای تصمیم گیری نهایی برگزار شود چرا که با بررسی‌ بخشنامه و آیین‌نامه این نتیجه به دست آمد که اکثر این دانشجویان مشکلی ندارند و تاکید کمیسیون آموزش بر این است که اگر تخلفی هم وجود داشته باشد، باید از طریق مجاری قانونی پیگیری شود.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار