عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

هیچ دیدگاه سیاسی پشت "تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد" وجود ندارد

علیرغم اینکه شنیده می‌شود، تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با اهداف سیاسی صورت گرفته اما این تحقیق صرفا در راستای ساماندهی به وضعیت آموزش عالی کشور و بدون غرض ورزی انجام شده است.

دکتر رضا صابری عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در راستای رفع مشکلات آموزشی در این دانشگاه و با هدف ساماندهی به وضعیت آموزش عالی کلید خورده است و آغاز آن مربوط به چندین سال قبل است. 

وی گفت: هیچ دیدگاه سیاسی و جناحی نسبت به تحقیق و تفحص از این دانشگاه نیست و مراتب پیشبرد آن زیرنظر روسای این دانشگاه صورت گرفته است. 

وی با بیان اینکه نه تنها دانشگاه آزاد بلکه سایر دانشگاه‌ها نیز در صورت نیاز، مورد تحقیق و تفحص قرار می‌گیرند، خاطر نشان کرد: ما باید به سلامت حوزه آموزش کشور فکر کنیم و این اقدام جزء اختیارات نظارتی مجلس در همین زمینه است. 

وی تصریح کرد: اگرچه جاسبی و دانشجو به مطالبات کمیته تحقیق و تفحص پاسخ نداده‌اند اما موضوع با جدیت از سوی مجلس دنبال می‌شود و با جمع‌بندی نهایی نتیجه حاصله از سوی کمیته تحقیق و تفحص طی هفته آینده شاهد ارائه گزارش آن در صحن مجلس خواهیم بود. 



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار