مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: دستورالعمل پایش تونل‌های شهری آماده شد ، جوانی سرزمین رسیدن به آرزوهای کودکی و نوجوانی گذشت ، فعالیت 20 هزار پایگاه تابستانه در سراسر کشور/ 25 دستگاه متولی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان هستند و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

مقامات کانادایی فروش منزل خاوری را تایید کردند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/19/2323765_485.jpg

 سردار مسعود رضوانی گفت: پیگیر وضعیت خاوری هستیم طبق آخرین اتفاقات و پیام‌ها خاوری تلاش داشته منزل خود را به فروش برساند واین مطلب را کانادا تایید کردند اما می‌دانیم که پرونده خاوری به دست مقامات قضایی کانادا رسیده است.

راه‌اندازی مراکز توانمندسازی ویژه معتادان در 31 استان/ نیم یلیون معتاد بی خانمان درتهران همایون هاشمی از راه اندازی مراکز توانمندی سازی در شش ماهه دوم سال جاری در 31 استان در سراسر کشور خبرداد.

دستورالعمل پایش تونل‌های شهری آماده شد

 جانشین مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از ابلاغ دستورالعمل مطالعات، طراحی، اجرا و نگهداری پایش تونل‌های شهر تهران پس از طی مراحل قانونی در آینده نزدیک خبر داد.

گرمخانه خاوران رفع پلمب شد
 مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران از رفع پلمب گرمخانه خاوران خبر داد.

جوانی سرزمین رسیدن به آرزوهای کودکی و نوجوانی گذشت

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/19/2324596_523.jpg

 کودکیهای که برای جوان شدن و رسیدن به امروز نقشه‌های بسیار داشتی اما امروز شروعی برای رسیدن به دنیایی است که با آن دنیا را بسازی.... .

توقیف چهار دستگاه کامیون به اتهام ترانزیت کالای قاچاق/ محکومیت 53 میلیاردی متهمان پرونده مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از توقیف چهار دستگاه کامیون و کشف 60 هزار کیلوگرم از انواع البسه قاچاق خبرداد.

هوای پایتخت همچنان در شرایط ناسالم به سر می‌برد/ پایداری هوا به شدت‌ آلاینده‌ها افزوده‌است حشمت‌الله بسطامی :شاخص کیفی امروز هوای تهران به 123 واحد رسیده است که نسبت به روز گذشته (121) دو واحد افزایش داشته است.

سالانه بیش از 45 میلیارد هزینه اعتیاد و آسیب‌های آن می‌شود
 همایون هاشمی گفت: هر ساله بیش از 45 میلیارد برای اعتیاد و آسیب‌های ناشی از آن هزینه می‌شود که از این میان 19 میلیارد تومان به درمان اعتیاد اختصاص می‌یابد.

فعالیت 20 هزار پایگاه تابستانه در سراسر کشور/ 25 دستگاه متولی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان هستند

حمیدرضا کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: 25 دستگاه و سازمان در سراسر کشور متولی غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار